zaterdag 25 september 2010

Hartje

Een hartje gekocht en die eerst met Gesso bewerkt. Daarna met paarse verf en ja er moest roze bij.....aii, probleempje want niet veel roze te vinden hier. Maar goed, Action is er ook nog. Daar vond ik een zak potpourri, brui/rood/roze dus hopla in het mandje. Van het roze kon ik blommekes draaien, met kit vastgezet een achtergrond iets bestempeld. Ook had ik Vintage boekjes gekocht, laat daar nu net een klein labeltje in zitten met roze blommekes....Dit heb ik speciaal voor Marjolein gemaakt maar die naam was te lang. Daarom Marjo gestempeld, zo noem ik haar ook in de email dus kwam goed uit. Jammer dat net die ene dew drop nu eraf viel maar ach is er weel op te plakken. Erin? Zat drop, niet in Canada te koop dus maar iets "op voorraad". Als het Canada haalt tenminste....Voor de zekerheid er maar een grotere zak bij gedaan, zelf had ik namelijk ook al twee op...!! Maar je ziet dat Marjo verstoppertje speelt met het hartje, ze koekeloert net om het hoekje.


1 opmerking: