vrijdag 3 september 2010

Briefgeheim


Ook een klein, heel klein labeltje erbij gedaan, daarop duidelijk geschreven dat dit wel degelijk een brief geheim is. De ticket heb ik met Distress iets beïnkt en daarna erop gekrabbeld. Oo ja zo blijft het brief geheim mooi bestaan.
De achtergrond van de tag heb ik met Distress inkten bewerkt. Een paar kleuren op een craftsheet, water erbij en dan maar kliederen.

Hier heb ik ook nog iets op gestempeld, een klein stukje stof is er net nog te zien.








De postbode die al jaren en jaren onze briefgeheimen rond brengt mocht toch niet ontbreken vond ik. Ook plaatjes van het internet gehaald, maar ook een heel klein tagje, die ik ook onleesbaar heb bewerkt moest hierbij. Het woordje travel mmm ja kon ook heel goed, nu is het stukje stof ook beter te zien. En mijn eigen gemaakte Dew Drop die ik toevallig nog tegen kwam kon er nog mooi bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten