zondag 19 september 2010

Kerst kaart

Gehoord dat de nieuwste kleuren voor de winter paars zijn, wel als dan alle dames zich in het paars gaan hullen zal deze kaart er zeker wel goed bij staan dacht ik.
Eerst heb ik de borders gebruikt als achtergrond. Die heb ik met Distress beïnkt en daarna bewerkt met emb. poeder van KiCoStamps. Wordt het iets glimmend, nee niet teveel en nee niet te weinig. Daarna heb ik de kleine mennekes ook weer met paars gestempeld en dat ook gemat op donker paars. Deze niet bewerkt met emb. poeder.
Stempels: Borders zijn van de nieuwste sheet van KiCoStamps.
Jongetjes zijn van Home Impressions, die nu ook worden verkocht door KiCoStamps.

1 opmerking:

  1. oooooo GAAF !!! en helemaal in 'mijn 'kleur ahahha ...geweldig mooi gedaan fenneke ,

    Groetjes Rosiet

    BeantwoordenVerwijderen