dinsdag 6 juli 2010



Aii drukke nacht en dag gehad want ik kreeg vannacht een email van mijn vriendin: Marie Antoinette. Ze zouden vandaag een menneke onthoofden, zij wou dat niet en ik ook niet natuurlijk. Dus snel mijn passende kleding aangetrokken en het menneke vrij gelaten, hij had een fietsband gestolen dus zo erg was dat ook niet....Daarna ben ik naar huis gegaan, even slapen en opnieuw totaal opgedoft naar Marie toe. Ze stond me al grijzend op te wachten, verder was er niemand; iedereen zocht het menneke.....LOL. Wij hebben heerlijk koffie gedronken, daarna ben ik weer naar huis gegaan en mijn gewone kloffie heb ik aan getrokken: zit veel beter.

Alle stempels zijn van Home Impressions, plate nr. 131 (Marie Antoinette 3)Nu bij KiCoStamps te koop.

Ik heb gestempeld met Stazon Black Jet.
Lucht gesponst met Distress Tumbled Glass en Wild Honey
Kasteel heeft een dak ingekleurd met Distress Barn Door en Black Shoot.

Dan de grond, die is gemaakt met pasta van KiCoStamps, hier en daar wat afdrukken gemaakt om voetstappen te maken. jaja met de handen niet met mijn voeten natuurlijk.
De grond is zo apart geworden omdat ik die eerst heb bewerkt met Pasta, ook van KiCoStamps. Daarna geponst met Tea Dey, over de verhogingen ben ik met het stempel kussen heen gegaan. Om iets kleur verschil aan te geven.

Heel apart om zo'n onderdergrond te maken met die leuke pasta, veel mogelijkheden zijn er zeker weten....!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten