maandag 28 juni 2010

Verjaardag kaart



Omdat ik altijd toch graag verjaardag kaarten op voorraad heb ben ik bezig gegaan om mijn voorraadje weer wat aan te vullen.

Deze achtergrond is gemaakt met: Versamark en clear emb. poeder. Daarna met een babybillen doekje eroverh een wrijven en wat clear is wordt heel erg mooi donker. Wel de kleur van de kaart, hier dus mooi groen. Verder heb ik het gestempeld met Distress; Pine Needles daarna dat weer bewerkt met Semi Transp. Poeder kleur: Sea grass. De tekst niet, dat heb ik alleen gestempeld met Distress Pine Needles.

Toevallig kreeg ik een email van iemand die me weer op de kleuren van Afrika, jaja als je naar voetballen kijkt weet je dat. Maar nee niet bewust gedaan, yep ik kijk wel naar voetballen dus is er iets blijven hangen van die kleuren???

De stempels zijn allemaal van KiCoStamps, ook het Semi Transp. Poeder is van KiCoStamps.
Stempels komen van het Africa sheet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten