zaterdag 31 juli 2010

Nog eens India



Eenmaal in India blijf ik bezig, ach het houd je van de straat en uit de kroeg is het niet?? Dit plaatje kon ik niet weerstaan, alleen het paste niet bij mijn klaar liggende achtergronden. Dus nieuwe maken, deze keer ook op canvas maar dan met wasco. Dat in kleine stukjes gesneden, bakpapier erop en strijken. Ja fenneke met het strijkijzer aan de slag, nah voor de hobby wil ik dat wel eens doen...Dan de boel aankleden, een aparte deurbel er ook maar bijgedaan. Wel heb ik deze keer iets gestempeld. Achtergrond en ook de dame natuurlijk. Die op stickerpapier gestempeld, ingekleurd en dan op een stukje geel karton. Veertjes onder haar billekes, zit ze heerlijk zacht. De rest? Spreekt voor zich denk ik, veel te zien ja ook dit is een A5 geworden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten