vrijdag 13 december 2013

kerst kaart

Nee, echt nee fenny zou dit jaar geen kerstkaarten maken, ze had het al druk genoeg gehad dus....geen kerstkaart kwam er uit haar handen. Dat zei ik aldoor tot ik ook dit zag (ik heb nog veel meer gezien en ook gemaakt hahaha). Hermine Koster heeft dit getoond en gemaakt met een soort wasco, wel wasco wat je met water kan mengen. En ik vond het mooi.....dus toen Inge Postma het ook liet zien kon ik me niet meer inhouden en ben aan de slag gegaan. Want natuurlijk heb ik wel wasco, water ook wel en jemig nog aan toe wat is dit leuk om te doen. Eerst maak je de stempel een heeel klein beetje vochtig, dan doe je wat kleuren wasco op je stempel, en ook dat  maak je een beetje vochtig. Daarna afdrukken en met een fineliner langs de lijntjes gaan van de afdruk. Echt super leuk om te doen en niet eens zoveel werk. Nu zou ik nog een soort schaduw maken om de tekst heen maar dat is er bij gebleven want ik wou ze in de vloppen doen en ......verzenden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten