vrijdag 25 november 2011

bleekwater kaart

Deze techniek heb ik gezien op TV Weekly, dus nee niet van mezelf. Een klein stukje karton met zwarte emb. poeder bestempelen. Ik heb gekozen voor blauw en ik had een heel heel klein dopje met bleek op mijn bureau. Dacht eerst dat het enorm zou stinken maar dat viel heel erg mee. De bloemen zijn dus "ingekleurd" met bleek en ja dan maar afwachten hoe het wordt....Zelf vind ik dit wel mooi geworden, een soort aqua kleur kwam er tevoorschijn. Daarna de kaart afgewerkt met oude scrap papier en ....ik had dus niet genoeg blauw, dan maar improviseren. Een lintje erbij met een metalen tag: Happy Birthday en daarna op een witte kaart geplakt. Ja een leuke techniek maar na 3 x inkleuren vond ik het genoeg want dan begin je het wel te ruiken.....

1 opmerking: