woensdag 21 september 2011

CB kader opgevuld

Ergens vond ik een kader wat ik ooit had overgehouden om iets uit te snijden, kaders gooi ik niet weg......je weet het nooit. En toevallig lag deze afdruk ook nog te wachten, dan er gelijk ook maar iets mee doen? Ja leek me een goed idee. Alleen......ik had de afdruk al op een zelf gemaakte achtergrond geplakt. Kan net, je ziet het een klein beetje dus het kader ook op dezelfde manier gemaakt. Een stempel beïnkten, deze keer met Stains Tea Dye en daarna afdrukken maar gelijk met een tissue vegen. De afdruk wordt dan lichter van kleur en deze keer was dat ook mijn bedoeling.
Ook had ik al een gouden draad langs de afdruk gemaakt, zie je nu niet goed en het lijkt ook niet mooi, gelukkig in het echt  wel iets leuker. Verder heb ik het lint strak erom heen gemaakt, een knoop erbij met hetzelfde gouden draad gebonden en geknipt ..lijkt nu iets op een spin.....brr. Afgewerkt met ColorCardStock.

Dame/heer is van Stampinback
Achtergrond stempel is van Tim Holz

2 opmerkingen: