maandag 3 januari 2011

Drip drop techniek

Een hele leuk en aparte techniek. De uitleg staat op het blog van KiCoStamps (Conny haar blog dus). Link voeg ik wel even in: Conny blog.
Goed ik heb hier twee kleuren gebruikt: bruin en blauw. Daarop een stukkie papier uitgesneden met de CB en een nestabiltie, wou er nog een stukkie onder doen maar dan verdwijnt die achtergrond zo. De bloem heb ik met metallic bruin geƫmbost, later iets ingekleurd en uitgenknipt.
Wel heb ik mijn goede voornemen bij de kladden gepakt: Alles wat ik aldoor maar bewaarde omdat het "zonde" was om te gebruiken pak ik nu wel. Dus die vlinderkes schrokken zich rot, waren wel blij dat ze nu eindleijk mochten vliegen. Ook vond ik nog dew drops, jaren liggen ook die al te wachten om eens gebruikt te worden: Die tijd is nu gekomen....!!

Alle stempels zijn van KiCoStamps

Geen opmerkingen:

Een reactie posten