vrijdag 10 december 2010

Kerst ballen.........

Afgelopen ochtend dacht ik aan Hetty Sanders, ja echt wel. En niet alleen aan haar, nee ook aan de kaart die ze had laten zien. Zo mooi gedaan.....wow dat wou ik ook maken maar natuurlijk een eigen draai er aan geven. Dus om 5.45 uur lag ik er aan te denken en wou ook aan de slag. Dan maar uit bed, bakkie leut en aan de slag. Eerst heb ik die twee kerstballen geponst, daarna met de CB embossen. Toch nog iets anders....? Ja zeker, met een nestabilitie een stukje uit de kaart gesneden, daar weer vellum achter en ja dat was leuk. Neee wou niet op de foto, te veel glitter..Dan maar scannen alleen zie je nu niet door de kaart heen, denk dat er dan maar effies bij....? Aan de zijkant heb ik 2 x 2 sterretjes gedaan, ook geponst en ook uit hetzelfde karton. Dit is al iets bewerkt, glimmende hulstblaadjes en ook nog eens geur karton. wat wil een mens nog meer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten