zaterdag 10 oktober 2009

Ladies kissie


Alleen voor dames dus. Want menige dame herkent het: ben je ergens op bezoek en ja hoor daar komen die bekende krampjes. Eens per maand, alleen nu niet op gerekend. Dus dacht ik: laat ik eens iets maken voor die dames. Leuk en ik word zomaar een "betere" gastvrouw ook nog...Thee kissie van binnen gesloopt, en verven. Maar werd donker, Gesso erbij werd weer mooi. Ook hier en daar wat wit gelaten, iets donker groen ook: kortom niet zo precies werken. Voorkant heb ik op gestempeld: Ladies only. Menig menneke zal er dus ook in kijken.....nee nix voor dat menneke..haha. Zelf gemaakte dew drop erop en je kijkt zo tegen de achterkant waar ik veertjes heb geplakt met leuke plaatjes. Ondergrond wel gestempeld, Tim Holz skretches, en bubbles, merk onbekend......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten