woensdag 8 juli 2009

Canvas


Nog maar eens een canvas voor mezelf gemaakt. Deze keer voor in onze hal. Dus ook van beiden bepaalde "dingen". Elvis is altijd heel duidelijk aanwezig in ons huis, maar ook andere muziek. Stempelen, nah hoeft geen uitleg....Schrijven, ja dat doe ik ook. En mijn verhaaltjes maar ook natuurlijk in de kaarten. Koffie, ja koffie is iets waar ik dus niet zonder kan. Altijd is er koffie. Voor de mensen die dat niet lusten: er is ook nog wel iets anders in huis maar dit sloeg op ons......Verband, ja vaak loop ik in verband, daarom ook een stukje verband erbij. Eerst wel even in een sopje met walnutink, kleur werd iets leuker. De mooie kleine houten "badge" heb ik ooit van Rianne gekregen. Het had een soort raster maar dat paste weer niet bij de andere kleuren. Dat er achter weggehaald maar ook vriendinnen zijn in mijn leven.
Wat ik ook wou laten zien dat het toch wel iets rommelig is in ons huisje, maar ja creatieve mensen hebben geen rommel, die hebben overal ideetjes liggen..!! Liever iets moois maken dan poetsen. Later heb ik een koordje gehaakt van mooi bruin en blauw fiber, daarna opgehangen in de hal. Nu weet de bezoeker/ster wat hem/haar te wachten staat....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten