vrijdag 26 juni 2009

Canvas


Na zoveel kaarten/atc's voor anderen eens iets voor mezelf gemaakt. Eerst vond ik het nog moeilijk ook, want ja wat maak je voor jezelf?? Gemakkelijk toch: wat je leuk vindt. Dus aan de slag met al gespannen cavas. Het is vierkant: 25x25xcm. Ik wou een soort deurhanger maken, eerst dacht ik aan "Rubber room", zou toch teveel andere gedachten oproepen...!! Maar wat maak ik? ART, ja dat vind ik wel dus de titel was er. Het canvas geverd met acryl verf, werd heeel netjes en dat wou ik dus niet. Daarom met een spatel het wat minder netjes gemaakt.
De stempel ART had ik, letters van room komen uit een alfabet. Tim Holz takken er onder: zijn zoo leuk. Muziek is er ook altijd, meisje met banjo komt dan ook wel van pas. Een stuk kant wat ik nog had liggen, heel erg mooi met pailletten, erbij. Daarop een blommeke met een zelf gemaakte dew drop. Ook hetzelfde gedaan met het bovenste blommeke. Dan nog een stempel: The hands of the Artist. Dat past er ook leuk bij en......klaar is'tie.Toch heerlijk om eens iets voor jezelf te maken.

1 opmerking:

  1. Je hebt jezelf verwend met een mooi kunstwerk Fenny, een echte origineel.
    Wat nou kunst uitleen, heb je helemaal niet nodig jij maakt ze lekker zelf.
    En ik moet je eerlijk zeggen ik kijk liever naar een origineel van jouw hand dan naar menig ander kunstwerk.

    BeantwoordenVerwijderen