maandag 20 augustus 2007

Dienblad


Omdat ik altijd mijn werkmateriaal op het bureau heb liggen wou ik dit toch eens opruimen. Alles in één bakkie. Maar ja bakkie?? Dus heb ik een dienblad gekocht, deze antiek wit geschilderd en daarna bestempeld met dames. Mijn favoriete dames staan hier op. Ja natuurlijk ook die met hoed...! En dan ook nog hier en daar wat opvulling, slierten, krullen en mooie randen. Dus nu kan ik fijn alles in dit dienblad doen en heb ik het mooi overzichtelijk bij elkaar.
Ook de zijkanten heb ik bestempeld maar dat moeten jullie van me aannemen...

1 opmerking:

  1. Lekker frisse groene kleuren!
    Ja die hobbyspullen opruimen blijft lastig he... Ik weet er alles van..haha.

    Wat een prachtige dingen maak je!
    Leuk dat je ook verder gaat dan het maken van alleen kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen