maandag 9 juli 2007

Mijn eerste bericht


Zo ook ik heb nu een weblog. Tenminste als alles zo is gegaan zoals het zou moeten gaan. Maar dat zien we later wel, dit eerst maar even afwerken.


Mijn kaarten, stempelkaarten natuurlijk, komen hier te staan. Soms ook andere creatieve uitspattingen zullen hier ten toon gesteld worden. Entree is niet noodzakelijk maar schroom niet om commentaar te geven.


Ik zal beginnen met een kaart die ik graag maak, Spin en Splash achtergrond en ach dan maar verder zien...


3 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd, hartstikke gaaf om een een blogger bij te hebben. Komt zeker regelmatig kijken :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Fenny, een beetje stempelaar kan niet zonder weblog. Een hype! En daar willen wij aan meedoen, toch??? Leuk om je bloempotten te zien. Prachtig zijn ze en ik denk dat de cactussen het heus wel een tijdje uithouden. Wat zou jij doen als je cactus was en je kreeg zo/n mooie behuizing?? Nou dan!! Laat maar zien wat je verder maakt - ik houd je in de gaten..... groetjes!! @nneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Harstikke leuk Fenny! Gefeliciteerd. Ik kom zeker vaker kijken.

    BeantwoordenVerwijderen